zondag 4 mei 2014

Kwastenset action

Ik heb iets nieuws gevonden!!! De action heeft een kwastenset en ze zijn geweldig!


Dit is de set er zit een grote kwast in een kleinere een nog kleinere een schuin afgesneden kwast en een wenkbrauw borsteltje
Dit is de schuin afgesneden deze gebruik ik voor eyeliner
Dit is de kwast die ik het meest gebruik samen met deze:
Deze gebruik ik voor in mijn arcadeboog want daar heeft hij een mooi formaat voor
Dit is de grote die gebruik ik als blendingkwast daar vindt ik hem heel fijn voor
Dit is het wenkbrauwborsteltje deze heb ik eigenlijk nog niet eens gebruikt
En dit zijn dan nog alle kwasten bij elkaar ik vind ze heel fijn het is echt een hele grote aanrader dus als je hen ziet liggen hoef je niet te twijfelen ik weet de prijs niet meer dus als je het weet reageer hier dan even ze zijn 1 of 2 euro


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen