maandag 30 december 2013

Le Soft Perfume Sticks


dit zijn de geuren zelf heb ik ze nog niet geprobeerd dat moet ik nog een keer doen maar ik ga wel over alles wat vertellen


als eerste de verpakking super schattig en leuk om iemand cadeau te doen(of jezelf)

zo ziet de stick eruit over de kartonnen verpakking zijn de meningen verschild ik vind het wel handig want dan hoef je niet z'on zware glazen fles mee te sjouwen. super handig voor in je tas.

de stick bevat 20 gram créme. hier zou je 375 keer mee kunnen doen. ik geloof daar niet helemaal in want hoe tel je wat 1 keer aanbrengen is voor iemand gaat het dan om een klein veegje of heb je je hele nek er mee ingesmeerd? 

Overige fijne dingen aan deze sticks: er zit geen alcohol in, er zitten geen parabenen in, het is niet getest op dieren, het bevat natuurlijke verzorgende ingrediënten, de verpakking kan je recyclen.. top! Er staat verder ook duidelijk bij dat ze in je handbagage mogen in het vliegtuig en dat ze na openen 12 maanden houdbaar zijn. Op naar de reviews van de 10 geuren!


La Reine Soleil

Verwoestend, vurig, zonnend, hectisch. De tuin ademt, ze luisteren naar je lichte stappen. Je draagt je parfum en lacht, ze zijn stil …”
De geur: Limoen, Bergamot, Honing, Ylang-Ylang, Heliotroop, Vanille, Musk, Patchouli
Etre ici et ailleurs
“Neus in de wind, lopend in Marco Polo tuinen, in de stromende regen. We beleven de dag en het bliksem licht verlicht onze lichamen, weelderig beleven we ons leven.”

De geur: Roze peper, Sinaasappel,Iris, Heliotroop, Tuberoos narcis, Sandelhout, Vanille, Tonka, Musk, Amber

Rock

“Een houding, een energie, een trilling. Een geur als een rots waanzinop mijn huid.”
De geur: Bergamot, Citroen, Sinaasappel, Ceder, Amber, Sandelhout, Vanille, Leer, Praline, Patchouli

Umabel

“Umabel vertegenwoordigt inspiratie: Je laat me wegvliegen … Ik stel mijn dromen aan je voor en je neemt bezit van de woorden.”
De geur: Perzik, Bergamot, Fresia, Roos, Iris, Patchouli, Musk, Sandelhout, Amber

Copacabana

“Prinses van de Zee, halve maan van gouden zand die de muziek en de geur overstijgt van bloemen die in de zee zijn geworpen …”
De geur: Bergamot, Roze peper, Graan, Jasmijn, Viooltje, Orangebloesem, Amber, Eikenmos, Patchouli, Musk, Amber

Nemamiah

“Nemamiah staat voor welvaart en grootheid. Ik houd je strak tegen me aan en ik onderga mijn lot.”
De geur: Citroen, Mandarijn, Sinasappel, Passievrucht, Appel, Mango


Emabelle moi

“Omhul mij zonder me pijn te doen, als zijdepapier zonder mij te verstikken. Bereisde vogel, ik wil alleen maar spelen.”
De geur: Mandarijn, Bergamot, Roze peper, Rood fruit, Framboos, Roos, Lelietje van Dalen, Amandel, Patchouli, Amber

Zazou

“Zazou, mijn engel, mijn heerlijkheid. Ik voel je lichtjes om mijn pols, ik teken een hart met mijn parfum en je glimlach streelt mij licht.”
De geur: Limoen, Citroen, Cypres, Grapefruit, Neroli, Ceder, Musk, Amber

Lucky Bay

“Een strand vol heerlijke delicatesse. De zon op mijn blote huid en golven krullen om me heen door mijn levendige parfum.”
De geur: Mandarijn, Citroen, Roos, Graan, Néroli, Kruidnagel, Ceder, Musk, Patchouli, Sandelhout, Amber

Striptease flowers

“Alle vrouwen zijn bloemen, gestript in iemands gedachten. En toch is hun geheim is des te beter bewaard.”
De geur: Bergamot, Mandarijn, Orangebloesem, Néroli, Patchouli, Amber, Karamel, Vanille

Prijzen en verkooppunten

Le Soft Perfume Sticks zijn helaas alleen online te koop, namelijk in http://www.lesoftperfume.nl/ . De sticks kosten €19,95 per stuk. Als je kijkt naar een parfum van 50 ml vind ik dat nog best betaalbaar. Het nadeel van geuren online kopen is dat je nooit weet hoe ze precies ruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten