zaterdag 21 december 2013

ation

ik ga vandaag mijn mening geven over de action want veel mensen denken dat omdat het goedkoop is dat het dan ook gelijk slecht is maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.






haarspullen: 
  • de haarlak vind ik eigenlijk gewoon perfecht niets op aan te merken hij is lekker luchtig en het wordt niet heel snel hard als je veel spuit. 
  • de elastiekjes ik vind de grote elastieken niet zo heel goed je kan ze 1 keer gebruiken en dan is hij al uitgerekt en na 3 keer zijn ze denk ik al kapot  
  • de kleine elastiekjes voor kleine vlechtjes zijn wel heel goed en ook fijn dat het er zoveel zijn en in verschillende kleuren. verder heb ik van de haarspullen nog niet veel gebruikt.
gezichtspullen:
  • de maskers vind ik gewoon heel goed ze zijn ook heel fijn.  
  • de make-up vind ik ook wel fijn niet zulke hele goede pigment maar wel gewoon leuk
nagels
  • de nagelak is leuk en werkt goed en is eigenlijk gewoon hetzelfde als essence maar het mogen wel meer kleuren zijn.
  • de nepnagels zijn ook wel goed alleen er zijn geen leuke als je een pak van 10 nagels wilt maar er zijn wel leuke als je een pak van 20 nagels neemt.
  • het snoep is gewoon lekker en bij sommige ook leuk verpakt.
  • het drinken is ook gewoon lekker.
  • verder vind ik eigenlijk alles gewoon goed ook de schoenen dus de conclusie is dat het gewoon goed is en dat er wel eens iets is dat slecht is net als in veel winkels.




















eten en drinken


en op het eten en drinken is eigenlijk gewoon lekker


overig






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen