donderdag 27 juni 2013

hey,
ik heb bij het filmpje gezegd dat ik nog een artikel zou maken over de droogshampoo van andrèlon.



Je hebt 3 verschillende droogshampoo`s en daar ga ik dan wat over vertellen.
degene die er als eerst was is de droogshampoo verrassend volume die heb ik zelf zoals jullie misschien wel al zagen in het filmpje ze zeggen dat die heel veel volume geeft maar dat is niet zo het is wel handig als je haar vet is dan helpt het wel.
Je hebt ook de droogshampoo langer fris dat is speciaal voor haar dat snel vet wordt en het ruikt naar watermeloen.
En dan heb je ook nog zomerblond Voor zowel 

natuurlijk als gekleurd haar zijn de Zomer Blond 

producten ontwikkeld. Deze haarverzorgingslijn met 

kamille verzorgt en verheldert het blonde haar en het 

haalt natuurlijke heldere highlights in je haar naar 

boven.

ik heb ze nog niet allemaal uit geprobeerd maar ik heb de eerste wel geprobeerd die werkt best goed maar als je hem elke dag gebruikt helpt het niet meer 

als je er nog een vraag over hebt kan je het hier onder zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten